هدفون سونی ؛ معرفی بهترین هدفون های ارزان قیمت سونی در سال 2020

هدفون سونی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در چند سال اخیر کمپانی سونی به دلیل عرضه انواع هدست سونی با قابلیت حذف صدای محیط  و دیگر فناوری‌ها توانسته سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص دهد. اگر قصد خرید بهترین هدفون سونی را دارید تا انتهای این مقاله با پلازا همراه باشید.

هدفون‌ها جزو گجت‌ها و ابزارهای فناورانه‌ای هستند که چندین سال است وارد دنیای صدا شده‌اند و لذت گوش دادن به موسیقی را برای کاربران دو چندان کرده‌اند. این محصولات امکان گوش دادن به موسیقی را برای افراد در مکانی خصوصی برایشان فراهم می‌آورند و از طرفی حرفه‌ای‌های دنیای صدا و موسیقی نیز برای دریافت ریزترین و جزئی‌ترین‌ صداها نیاز به محصولاتی قوی در این زمینه دارند.

خرید انواع هدفون و هدست از فروشگاه پلازا
همچنین بخوانید :

در این میان سونی یکی از برندهای خوشنام و پرآوازه در زمینه تولید تجهیزات صدا و هدفون است و به عنوان یکی از بهترین برندهای این عرصه نیز شناخته می‌شود. می‌توانید برای آشنایی با سایر برندهای مطرح در این زمینه به مقاله معرفی بهترین برندهای هدفون جهان در پلازا مراجعه کنید. همچنین خوب است در مورد سونی اشاره کنیم که این شرکت اغلب اوقات توانسته است با تولید محصولات صوتی و تصویری باکیفیت جای خود را در میان کاربرانش باز کند. به‌طوری‌که حتی ارزان‌ترین محصولاتش هم از کیفیت صدای بالا پشتیبانی می‌کنند. با این حساب می‌توانیم بگوییم که سونی در میان محصولات هدفونش تنوع خوبی دارد که ما در ادامه علاوه بر معرفی بهترین هدفون سونی به معرفی چند هدفون ارزان قیمت سونی هم می‌پردازیم. بدین سبب با لیست زیر در ادامه همراه ما خواهید بود.

 

sony headphone/ هدفون سونی

 

اصلا چرا هدفون سونی بخریم؟

هدست گیمینگ هویت مدل HV-H2026D

هدست گیمینگ هویت مدل HV-H2026DHavit HV-H2026D Gaming Headset

نوع اتصالباسیم
رابطUSB,AUX

به طور کلی هدفون های سونی به خوبی ساخته می‌شوند و دوام و کارایی بالایی دارند، به‌طوری‌که در بخش صدا و کیفیت آن نیز باید اشاره کنیم که هدفون‎‌های سونی کیفیت منحصر به فردی در بخش‌های مختلف دارند. به عنوان مثال صدای باس در این دسته از هدفون های موجود در بازار مثال زدنی بوده و می‌تواند انتخاب مناسبی را برای دوستداران این ویژگی از صدا رقم بزند. همچنین مورد دیگری که طرفداران و مشتریان را به خرید هدست سونی ترغیب می‌کند ویژگی V شکل هدفون سونی است که باعث بالانس خوب این دسته از محصولات خواهد شد و صدای باکیفیتی را به گوش شنودگان می‌‌رساند. علاوه بر این‌ها سونی در تلاش است تا محصولاتی را تولید کند که مناسب عموم باشد و همه بتوانند با هر سلیقه‌ای که دارند از آن استفاده کنند. علاوه بر این‌ها سونی تلاشش بر این بوده است تا محصولاتی را در زمینه هندزفری تولید کند تا همه اقشار بتوانند آن را تهیه کنند و در عین حال از صدای باکیفت آن نیز لذت ببرند.

 هدفون Z1R پریمیوم

هدفون Z1R یکی از بهترین انواع هدست سونی است. این محصول که جزو بهترین هدفون های سونی است از طریق یک سیم رابط به کامپیوتر یا تلفن همراه وصل می‌شود. پدهای هدفون Z1R متناسب با گوش افراد خواهد بود و از اروگونومیک خوبی نیز برخوردار است و به خوبی بر روی سر قرار می‌گیرد. همچنین این هندزفری سونی از گوشی‌های نرمی برخوردار است و کاربرانش بدون خستگی می‌توانند از آن استفاده کنند. این هدست سونی Z1R پریمیوم با پشتیانی از کیفیت صدای 120 کیلوهرتز از وضوح بالایی برخوردار بوده و دقت صدای بی‌نظیری را نیز به گوش شنوندگان می‌رساند.

sony zr1 headphone/هدفون Z1R پریمیوم

همچنین از دیگر ویژگی‌های این هندزفری سونی که درواقع شاهکار این شرکت محسوب می شود، می‌توان به محدوه دینامیکی گسترده‌تر عاری از هر گونه صدای منفی اشاره کرد که نتیجه آن یک صدای فراگیر قوی و جذاب خواهد بود. در ادامه می‌توانید ویدیویی از این هدفون که به عنوان بهترین هدفون سونی شناخته می‌شود را مشاهده کنید.

 

هدست نویز کنسلینگ سونی WH-1000MX3

هدفون نویز کنسلینگ سونی مدل WH-1000X یکی از بهترین هدفون‌ های سونی در کلاس خود محسوب می‌شود. این محصول از شرکت خوش آوازه ژاپنی در طراحی جدید را می توان بهترین هدفون سونی در نوع خود دانست. گفتنی است که نسل سوم یا جدیدترین نسل این هدفون که در نمایشگاه IFA 2018 معرفی گردید، از قابلیت حدف نویز جدیدی به نام Qn1 پشتیبانی می‌کند که عملکرد آن چندین برابر بهتر از نسل‌های پیشینش است.

sony WH-1000XM3/ هدفون WH-1000XM3

خوب است بدانید این هندزفری سونی از درگاه شارژ USB-C پشتیبانی می‌کند و قابلیت شارژ آن نیز ارتقا یافته است، به طوری که بعد از 10 دقیقه شارژ می‌توان تا 5 ساعت بی وقه از این هدفون استفاده کرد. گفتنی است که سونی از دکمه‌های کنترلی لمسی برای کنترل صدا در این هدست جدیدیش بهره گرفته و علاوه بر کم و زیاد کردن، کاربران می‌توانند حجم صدا و یا موسیقی را نیز تغییر دهند.

هدست گیمینگ استریو کورسیر مدل HS50

هدست گیمینگ استریو کورسیر مدل HS50Corsair HS50 Stereo Gaming Headset

نوع اتصالباسیم
رابطجک 3.5 میلی متری

هدست بی سیم سونی WH-1000XM4

هدست سونی WH-1000XM4 نسل بعدی هندزفری سونی WH-1000XM3 با قابلیت حذف صدای محیط به مراتب بهتر است. از دیگر ویژگی‌های این هندزفری می‌توان به کیفیت صدای فوق‌العاده و طراجی راحت آن اشاره کرد. هدست سونی WH-1000XM4 امکان اتصال همزمان به دو دستگاه را از طریق بلوتوث دارد همچنین از فناوری Speak To Chat پشتیبانی می‌کند که به محض شنیدن صدای کاربر اقدام به قطع موسیقی می‌کند و به این ترتیب برای صحبت کردن با دیگران نیازی به برداشتن هندزفری سونی از روی گوش خود ندارید.

بهترین هدفون های سونی

هدست سونی WH-1000XM4 مجهز به پردازنده DSEE Extreme است.  بر طبق اذعای سونی این هندزفری با یک‌بار شارژ کامل تا 30 ساعت قابل استفاده است و تنها با 10 دقیقه شارژ باتری آن برای 5 ساعت شارژ خواهد داشت.

هدست گیمینگ رپو مدل VH520

هدست گیمینگ رپو مدل VH520Rapoo VH520 Gaming Headset

وزن490 گرم
نوع اتصالباسیم
رابطUSB

 

ارزان ترین هدفون های سونی در سال 2019

همان‌طور که در ابتدا هم اشاره کردیم سونی به برندی همه پسند معروف است. یعنی همه اقشار با هر سطح هزینه‌ای که می‌خواهند برای هدفون بپردازند می‌توانند از میان محصولات این شرکت، هدفونی مناسب را خریداری کنند و بهترین هدفون های سونی لزوما گران‌ترین آن‌ها نیستند. در ادامه چند نمونه از انواع هدفون ارزان قیمت سونی و همچنین بهترین هدست ارزان قیمت سونی را معرفی خواهیم کرد. البته شما در این مطلب پلازا می‌توانید با بهترین هدفون‌های کمتر از 500 هزارتومان که در سال 2019 می‌توانید بخرید، آشنا شوید.

بهترین هدست بلوتوث سونی در رنج قیمت 100 تا 200 تومان : مدل MDR-XB450AP

هدست سونی مدل MDR-XB450AP داراری بالشتک‌های چرمی است که به خوبی بر روی گوش جای می‌گیرد و در استفاده طولانی مدت فشار و آسیبی به گوش نمی‌رساند. اندازه این بالشتک‌ها تا حدودی مانع رسیدن صدای مزاحم اطراف به گوش حین مکالمه یا گوش دادن به موسیقی می‌شود.بر روی سیم این هدست سونی میکروفن و دکمه‌های کنترل صدا قرار دارد که هنگام پاسخ‌گوی به تماس‌های تلفنی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. مجهز به فناوری Beat Response Control و درایورهای 1.18 انیچی است که سبب تقویت باس می‌شود و نیز  افت کیفیت صدای خروجی نیز نمی‌شود.
هدست سونی
پشتیبانی از صدای عالی و باکیفیت از دیگر مشخصه‌های این هدست سونی بوده که آن را به یکی از بهترین هدفون های ارزان قیمت سونی نیز تبدیل کرده است.

هدست بلوتوث جی بی ال مدل 110bt

هدست بلوتوث جی بی ال مدل 110btJBL 110bt Bluetooth Headset

نوع اتصالباسیم,بی سیم
رابطبلوتوث,کارت حافظه,AUX

بهترین هندزفری بی سیم سونی زیر 100 تومان: مدل WI-H700

هدست بلوتوث سونی مدل WI-H700

هدست بلوتوث سونی مدل WI-H700Sony WI-H700 Bluetooth Headset

نوع اتصالبی سیم
رابطبلوتوث,کارت حافظه TF

هدست بلوتوثی سونی مدل WI-H700 دارای دو درایور به قطر 10 ملی‌متر است که کیفیت پخش موسیقی قابل قبولی دارد. از طریق بلوتوث به راحتی به انواع دستگاه‌های متصل می‌شود. وزن کم این هندزفری سونی آن را به برای استفاده طولانی مدت مناسب کرده‌است همچنین دارای میکروفن داخلی است که پاسخ‌گویی به تماس‌های تلفنی را امکان پذیر می‌کندوباتری داخلی آن از طریق درگاه MicroUSB قابل شارژ است.

بهترین هدفون سونی در محدوده قیمت 500 هزار تومان : مدل MDR-ZX110AP

هدفون سونی MDRZX110AP یکی دیگر بهترین هدفون های سونی است که از قیمت قابل قبولی برخوردار بوده و باعث می‌شود تا کاربران کیفیت صدای خوبی را از این هدفون شنوا باشند. طیف فرکانسی پشتیبانی شده توسط این هدست سونی باعث شده تا این محصول به عنوان یکی از بهترین‌های بازار شناخته شود. با این حساب خوب است بدایند می‌توانید این هدفون را از طریق اتصال بلوتوث به موبایل خود متصل کرده و از اتصالی پایدار نیز بهره ببرید و به طوری که امکان پاسخ به تماس‌های دریافتی نیز توسط این هدست سونی برای شما میسر شده است.

هدفون سونی MDR-ZX110/sony MDR ZX110

درواقع کابلی که این هدفون ارزان قیمت سونی به آن مجهز است دارای دکمه‌های کنترل موسیقی و همچنین میکروفون بوده که کار با آن را برای کاربران آسان کرده است. با این حساب می توان گفت که هدفون سونی مدل MDRZX110AP از بهترین محصولاتی است که می‌تواند نیاز شما به یک هدفون ایده آل را پاسخگو باشد.

هدست بلوتوث تسکو مدل TH 5337N

هدست بلوتوث تسکو مدل TH 5337NTSCO TH 5337N Bluetooth Headset

نوع اتصالبی سیم
رابطبلوتوث,کارت حافظه TF

 

معرفی بهترین هندزفری ، هدست و هدفون سونی

علاوه بر هدفون‌های اقتصادی و مقرون به صرفه‌ای که در بالا معرفی کردیم که البته از مشخصه‌های خوبی نیز برخوردار بودند، باید بگوییم که سونی دارای محصولات منحصربه‌فرد دیگری است که البته باتوجه به قیمت بالایی که دارند از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار هستند و درواقع چنین محصولاتی دیگر نه تنها برای کاربران معمولی بلکه برای حرفه‌ای‌های دنیای صدا و عاشقان موسیقی نیز انتخابی ایده آل محسوب می‌شود. پس باز هم با ما همراه باشید تا با این محصولات درجه یک سونی بیشتر آشنا شویم. علاوه بر این اگر به برندهای دیگر علاقه‌مند هستید می‌توانید به مقاله معرفی هدفون های فیلیپش نیز نگاهی بیندازید.

هندزفری بلوتوث پرو وان مدل Royal Series

هندزفری بلوتوث پرو وان مدل Royal SeriesProOne Royal Series Bluetooth Handsfree

نوع اتصالبی سیم
رابطبلوتوث

قیمت هدفون سونی مدل WH-CH510

هندزفری سونی

هدست بلوتوثی سونی مدل WH-CH510 محصولی با کیفیت در محدوه قیمت یک میلیون تومان است. این هدفون بی سیم سونی از بلوتوث نسخه 5 پشتیبانی می‌کند و باتری داخلی آن تا 35 ساعت کار مداوم را تضمین می‌کند و همچنین از فناوری NFC  پشتیبانی می‌کند که با نزدیک کردن آن به گوشی اتصال برقرار می‌شود. پخش صدای مطلوب و باتری با طول عمر بالا از مزایای این هدفون سونی است. دارای میکروفن داخلی است همچنین در استفاده طولانی مدت نیز مشکلی ایجاد نمی‌کند.البته باید توجه داشت که فاقد شارژ است و فقط با یک کابل USB ارائه می‌شود.

هدست گیمینگ ریزر مدل Kraken Tournament Edition

هدست گیمینگ ریزر مدل Kraken Tournament EditionRazer Kraken Tournament Edition Gaming Headset

وزن322 گرم
نوع اتصالباسیم
رابطجک 3.5 میلی متری

قیمت هدفون سونی مدل MDR-1000X

هدفون سونی مدل MDR-1000X این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا بدون دریافت صدای مزاحم به صدای اطراف خود گوش فرا دهید. تنظیمات صدای این هدفون سونی بسیار تحسین برانگیز بوده و باعث می‌شود تا کاربران تجربه جدیدی را از گوش دادن به موسیقی برای خود رقم بزنند. درواقع سونی درباره این هدفون ادعا می‌کند که مدل MDR-1000X بهترین ویژگی حذف نویز را در بین سایر هدفون های موجود در جهان ارائه می‌دهد. البته این نیز نباید فراموش کنید که با یک محصول از انواع بهترین هدفون سونی رو به رو هستید که نیاز به برداشتن آن در زمان صحبت با دیگران نیز نخواهید بود.

sony-MDR-1000X/ هدفون سونی MDR-1000X

این هدفون از نوع بهترین هدفون های سونی بوده و متناسب با شکل سر کاربران و مدل موی آن‌ها طراحی شده است و به راحتی بر روی سر قرار می‌گیرد. البته کاربران در طول استفاده بلند مدت هم احساس خستگی نمی‌کنند. همچنین باتوجه به قیمت بالایی که این هدفون دارد با قیمت 400 دلار نیز به بازار عرضه می‌شود.

قیمت هدفون سونی مدل  MDR-XB550AP

این هدست سونی قیمتی در حدود یک میلیون تومان دارد. با درایور های 30 میلی‌متری باس قدرتمندی را پشتیبانی می‌کند. فرکانس پاسخگوی آن بین 5 تا 22000 هرتز است. گوشی‌های این هندزفری سونی درای بالشتک‌های نرم چرمی است و سری فلزی متصل کندده دو گوشی قابل تنظیم است. بر رروی کابل 1.2 متری این هدست سونی یک میکروفن برای پاسخ دادن به تماس‌های صوتی تعبیه شده‌است. اگر به دنبال یک هدفون با بیس فوق‌العاده قوی در انتخاب آن شک نکنید اما حواستان به بهداشت گوشتان نیز باشد!

بهترین هدفون های سونی

قیمت هدفون سونی S110

این مدل از هدفون سونی که قیمتی بالاتر از 100 هزارتومان دارد، جزو محصولاتی است که دارای قابلیت‌های زیادی نیز است. گفتنی است که این محصول از ویژگی بلوتوث برخوردار بوده و امکان نصب مموری کارت، درگاه میکرو USB، AUX و پخش رادیو برخوردار خواهد بود. علاوه بر این‌ها شفافیت و وضوح بالای صدا نیز از دیگر ویژگی‌های این هدفون بلوتوث سونی است.

sony s110/هدفون سونی S110

این هدفون دارای باتری داخلی بوده و می‌تواند 12 ساعت بدون نیاز به شارژ نیز کار کند. جالب است بدانید این هدفون از انعطاف‌پذیری بالایی برخوردار است و برای دوستداران بازی ویدیویی نیز می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

هدست بلوتوث تسکو مدل TH 5356

هدست بلوتوث تسکو مدل TH 5356TSCO TH 5356 Bluetooth Headset

نوع اتصالبی سیم
رابطبلوتوث

هندزفری بی سیم سونی مدل WI-C310 2019

هدفون سونی

این هندزفری پشت گردنی سونی به قدری سبک و راحت است که اصلا متوجه وزن آن بر روی گوش و گردن خود در حین استفاده نمی‌شوید. این هندزی فری سونی از طریق بلوتوث به موبایل یا دستگاه متصب می‌شود و چون بی سیم است دیگر مشکل گره خودرن سیم‌ها مواجه نخواهید شد. باتری این هدفون سونی تا 15 ساعت پخش موسیقی و استفاده مداوم را پشتیبانی می‌کند همچنین مجهز به شارژ سریع است و با فقط 10 دقیقه شارژ 60 دقیقه استفاده را به‌همراه دارد. در هر کدام از سری‌های هندزفری سونی یک آهن‌ربا قرار دارد که ازگره‌خوردگی جلوگبرب می‌کنند. همچنین این هدست سونی از دستیار از Siri و Google Assistant نیز پشتیبانی می‌کند.

قیمت هدفون سونی مدل MDR-XB750BT

هدفون MDR-EX750BT یکی از محصولات خوش ساخت و زیبای سونی است. این محصول بی سیم با استفاده از فناوری بلوتوث قابلیت اتصال به انواع دستگاه‌های اندروید و iOS را دارد. علاوه بر فناوری بلوتوث با استفاده از قابلیت NFC نیز می‌تواند با دستگاه شما ارتباط برقرار کند. جالب است بدانید محدوده فرکانس پاسخگویی این محصول بین 5 تا 40 کیلوهرتز است و با این حساب باعث خواهد شد تا کاربران بتوانند ریزترین و جزئی‌ترین صدا را از این هندزفری سونی بشنوند.

sony-MDR-XB750BT / هدست بلوتوث سونی MDR-XB750BT

همچنین بخوانید :

این هدفون از نوع هدفون‌های توگوشی و از انواع بهترین هدفون سونی است که دارای یک میکروفون داخلی بوده و از طریق این میکروفون امکان برقراری تماس و پاسخ به تماس‌ها نیز میسر خواهد بود. گفتنی است باتری داخلی لیتیوم یونی این محصول قادر است تا 7 ساعت و نیم هدفون شما را بدون نیاز به شارژ آماده به کار نگه دارد. همچنین شارژ USB نیز به همراه این محصول عرضه خواهد شد. خوب است بدانید قیمت هندزفری سونی مدل MDR-EX750BT نیز 840 هزار تومان است. خوب است در ادامه به مقاله هندزفری یا هدفون ؛ کدام را بخریم؟ (با ویدیوی اختصاصی) نگاهی بیندازید.

هدست گیمینگ ریزر مدل ELECTRA V2

هدست گیمینگ ریزر مدل ELECTRA V2Razer ELECTRA V2 Gaming Headset

وزن278 گرم
نوع اتصالباسیم
رابطجک 3.5 میلی متری

قیمت هدفون سونی مدل MS-881C

هدفون سونی مدل MS-881C که با قیمت 110 هزارتومان فروخته می‌شود، ازجمله محصولات باکیفیت سونی است. این هدفون در دور رنگ آبی و مشکی نیز عرضه می‌شود. گفتنی است هدفون سونی مدل MS-881C از فرکانس پاسخگویی 12 تا 22 کیلوهرتز پشتیبانی می کند. این هدفون که بی سیم بوده از طریق بلوتوث می‌تواند به دشتگاه‌های پشتیبانی کننده متصل شود و صداهای دریافتی را به خوبی به گوش کاربران برساند.

هدفون بلوتوث سونی مدل MS-881C

همچنین قابلیت کنترل صدا، طراحی خوب و کیفیت پخش صدا با توجه به قیمت آن از دیگر ویژگی‌های این محصول شناخته می‎شود. در کنار همه این ویژگی‌های خوب باید بگوییم که در استفاده بلند مدت از این هدفون ممکن است گوش‌ها عرق کنند. پس می‌توان تنها برای استفاده‌های روزانه از این هدفون سونی استفاده کرد.

 

قیمت هندزفری سونی مدل MDR-EX15AP

هندزفری سونی مدل MDR-EX15AP قیمتی معادل 115 هزار تومان دارد و باتوجه به چنین قیمتی کارایی خوبی را نیز از خود به نمایش خواهد گذاشت. گفتنی است که می‌توان با خیال راحت از این محصول برای گوش دادن به موسیقی برای مدت طولانی استفاده کرد. چراکه این هندزفری از طرای خوبی برخوردار بوده و باعث خستگی گوش نخواهد شد.

sony-MDR-EX15AP/ بهترین هندزفری سونی MDR-EX15AP

همچنین پشتیبانی از صدای باکیفیت با بیس بالا، برخورداری از میکروفون قوی جهت مکالمه و طراحی شیک و اروگونومیک از دیگر ویژگی‌های هندزفری سونی مدل MDR-EX15AP محسوب می‌شود. خوب است بدانید این محصول در رنگ‌های صورتی، مشکی و سفید نیز در بازار موجود است. با همه این تفاسیر اگر هنوز در مورد خرید هدفون، هدست و هندزفری شک دارید می‌توانید به مطلب همه چیز درباره خرید هدفون، هندزفری و هدست مراجعه کنید که ما چندی پیش به آن پرداخته بودیم.

خرید انواع هدفون و هدست از فروشگاه پلازا

جمع‌بندی

در نهایت باید گفت سونی برای هر سلیقه و هر بودجه‌ای گزینه‌ای برای ارائه دارد. اگر قصد خرید یک هدفونی را دارید باید اول مشخص کنید که هدفون سونی درون گوشی می‌خواهید یا هدست روگوشی؟ آیا هدفون سونی بیسیم مثلا برای ورزش می‌خواهید یا از هندزفری سونی فقط در خانه استفاده می‌کنید؟ همگی مواردی است که قبل از خرید باید به‌ آن‌ها توجه کنید. نظر شما در رابطه با هدفون های سونی معرفی شده چیست؟ آیا محصول دیگری را سراغ دارید؟ ما را از آن مطلع سازید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402